Monday, June 22, 2009

Bismillahirrahmannirrahim..

Ku mulakan bicara sulung diteratak yg sedang masih dlm pembinaan ini dengan puja puji ke hadratNya yang telah memberikan keizinan untukku membuka lembaran baru dalam dunia penulisan diruang maya ini yg telah sekian lama aku pendamkan. selawat dan salam buat rasul junjungan, para sahabat seterusnya pejuang2 yg terus memperjuangkan kemuliaan dan keagungan Islam hingga ke hari kiamat.

Alhamdulillah..dengan izin dan rahmatNya aku diberi ruang dan kesempatan olehNya untuk membina teratak ini sebagai medan untuk kutitipkan apa jua luahan jiwa, perkongsian rasa,ilmu dan coretan berguna..kalaupun mungkin tidak bisa memuaskan hati sesiapa, cukuplah ia menjadi peringatan yg paling bererti buat diri yg sering alpa dan menjadi kenangan buat permata2 hatiku yg kini sedang membesar di depan mata..

Buat sayangku Ahmad Arib,Ahmad Aura'iey dan si kecil Eisya Nouha..teratak ini ummi dedikasikan khusus untuk kalian..moga di sini nanti boleh kita sesama berteduh bersama abie tercinta..InsyaAllah..

Moga kehidupan kita sekeluarga akan sentiasa dilimpahi mawaddah wa rahmah dan akan kekal hingga ke akhir hayat hendaknya..aminn..

No comments:

Post a Comment